Saturday, January 1, 2011

aku yang semakin resah..

Hai....hmm,hari ni xda pape yg menarik selain dari menghabiskan duit.........bosan der....
apa entah nak jadi... thun 2010 dah membawa diri pergi 2011 menanti ku untuk menghadapi segala rintangan serta dugaanya..

Adeh....aku ni bimbang..heeeeee...umur dah meningkat tapi xde pakwe lagi..still single tao...hahahha..gatal kan,kan,kan.. alah tak kisah pon.... orang lain dah ade,maybe jodoh aku belum sampai kot. bagoslah tu.. tak nak membebankan kepala otak aku dgn masalah cintan cintun nih....

ape2 pon aku rase lagu ni sesuai tao dengan aku..ni hah lirik dia...baca yea.....


Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku
Walau setengah detik hidupku

Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

ntahlah aku ni,......semua tak kena..tapi aku bersyukur masih lagi ade family,rakan2 yang sering bagi semangat kat..thanks a lot dear...huhuuhuhuu..

Moga2 tahun ini apa yang aku hajati akan tercapai~~~ amin.

No comments:

Post a Comment