Saturday, January 8, 2011

Takkan Pisah

Salam... hai..


Berat rasanya tangan ini menaip...berat lagi hati ini untuk menanggung...apakan daya! aku akan meninggalkan segalanya buat sementara.. R2o5,kolej,rakan2,sahabat,teman,kawan,musuh,cintaku,rinduku..... rasanya tak sanggup untuk aku melangkah pergi... tapi,ini adalah pilihan yang terbaik.. sedih rasanya. ini adlah sementara yea,adakah aku tabah untuk mengharunginya??? insyallah... aku akan cuba untuk hadapinya.. mulut ini merasakan untuk berkata-kata tapi tidak terluah juga...


Mulai dari sekarang akan ku kumpulkan segala kekuatan aku untuk aku hadapi segalanya dengan tabah kelak. akan ku kutip segala kenangan serta memori bersama insan yang aku sayangi malah insan yang aku benci... itu janji aku...dikau semua insan yang pernah muncul di dalam hidupku..ada yang memberi kenangan yang terindah malah ada yang mengguris hati ini... terima kasih! tidak terluah perasaan sayang ini buat kamu sekalian..


Bagi cinta....sukar untuk ku perjelaskan...kau bukan untukku malah aku juga bukan untukmu..kita sekadar boleh menjadi kawan.. tapi kita sama2 tak sempat untuk melukakan..hanya sempat untuk menyayangi sekejap sahaja. mujur kita sedari ia...diri ini tak nak terluka untuk sekelian kalinya..cukuplah memori yang lepas melukakan hati ini.. kalau awak baca blog saya nih..saya bersyukur kita masih lgi dapat jadi kawan....terima kasih awak !



No comments:

Post a Comment