Friday, January 7, 2011

Jumaat Day!

Salam..hai..

suasan hari ni dahlah sejuk,sampai dpt rasa smpai tulang belakang..bayangkan......hahahhah.. mmg sejuklah. dah 2 hari hujan tak henti2 nih... nape perlu bnjir bulan 1,sepatutnya kan bulan disember..uishh,ko jue bnyk tanye lak,tu dah ketentuan laa... bila bnjir ke,panas ke,buat ape nak di persoalkan,sepatutnya bersyukurlah..

hari ni,dimulai dengan perut aku yang lapar tao tak??? arghh,mmh lapar giler,tgh hari xdi makan maggi je utk alas perut,aku pon tdor laa smpai ptg,men fb bosan xde org nak chat,so aku buat lemak tepu laa..hahahaahhaha.. tapi xleh tidor jgk,baru je nak lelap ade je gangguan...sememangnya itulah akan sentiasa terjadi apabila jumaat day,especially bila tak balik kampung....malas nak kuar cari makan lebih2 lagi dengan jalan yang basah...tidak!!!!!  hari ni pecah rekod tao kul 6.30 ptg dah aku g mkn dgn housemeet aku merangkap kakak aku ler..kakak kiki..hihihi.. kteorang lapar sgt2..smpai mintak nasi lebih..hhuhu.. smpai tak habis..tu lah tamak sangat.!! kan dah rugi...

Malam je buka fb blik,xde ape pon nak buat,stdy?? malas gler doi....ehehehe... dahlah bosan zizi n zaza xde...duhai sahabat bile dikau mahu pulang..aku bosan laa xleh gduh ngn kamo.....hahahhaha...tgh malam plk tgk cite merlin,woaahhh..mule2 best tp seperti biase laa ending tak sodap..huh!! membosankan.....

Ok laaa.......tu je yg dapat aku share untuk malam nih...
wslm!!

No comments:

Post a Comment