Saturday, January 15, 2011

Entah ape ntah!!

Salam..hai....

hari ni aku dah datang kat umah sewa..mcm biaselah.. tiap2 hari sabtu memang aku akan balik kat umah sewa!!
bosan btul..xda perubahan pon..adeh!! apa erk yang aku nak cerita dalam tempog 2 hari bercuti ni...?? hmm,xde apa2 yg special kot.. semunya same je...hiihihi.. lau ade ofkos aku cerita....

aku sekarang ni tak tahulah ok ke ko....apa yang menyebabkan aku tak nak bercinta ..... aku dah bosan!! serius laa..mmg aku rase xde pnghujung kot kalau  bercinta ..... bnyak dah pengalaman yang aku lalui,semuanya pahit..manis hanya buat sementara! aku serik...entahlah,mungkin aku ckp sbb hati belum bertaut untuk sesiapa lagi kot.. kalau ada sekalipun dia takkan pilih aku,aku sentiasa perhatikan dia..sentiasa!! dari jarak jauh mahupun dekat aku sentiasa akan ambil berat tentang dia,biarkan lah aku begini....arghh!!! biarkan je laaa.....

woaahh!! ni cerita ni aku tak bleh simpan dah..maybe bulan 6 nanti aku akan ke singapore under lawatan kolej..xsabar2 rsenya..tapi ade "manusia" yang tak ingin aku tengok ikut sekali..mmg hampeh lah!! tak suke!! dah lah gedik semacam je... arghh!! tensen2..kenapalah ko ikut sekali..mmg menyemakkan pandangan laahh,tolong laa kat kolej pon aku dah naik berbulu mata nih duk tgk kau...tak tgk dah mmg ade dpn mata...haisshhh!! musykil2....... 

Ok laa..aku nak onn fb lak...daaaa!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment