Friday, January 21, 2011

Aku benci kau!!

Salam...hai..

dh lame tak terupdate blog ni...ahhahha..bnyak keje sehingga tak terbuat...serius aku bg tau....
memandangkan aku nak update ni..ade laa bbrp story yg aku ingin kongsi...mmg serabut tahap cipan la..aku tak nak membenci tapi apakan daya mmg kena benci. aku meluat dgn perangai budak-budak tu...argghhh!!!!!!

KISAH 1~~~


Sorg mamat yang perasan bagus,hensem.cerdik,ego,eeiii...segala2nya mmg dia laa!! huh,tak patut tau ape yang ko buat tu....ko ingat ko tu sape???? mmg aku bengang giler2 lah ngn mamat nih... wekkkss!!!!!!! nobody perfect okey!! bila la si mamat ni nak sedar ckit... sekarang ni aku ngn kakak nuna aku mengelarkan dia " BABUN TUA TAPIR " @ "BTT"....padan muka ....hahahahaahahah. aku tak kisah laa ape orang nak kata.. tapi aku mmg tak bleh nak stay ngn ko........

KISAH 2~~~


Budak gedik yang tak sedar diri!! "adiq"awak tu budak baru jangan laa nak belagak depan2 senior... senyum laa kalau jumpa kakak2 senior yea.. rasenya masa sekolah dulu ada belajar adat2 untuk senyum,hormati orang yang lebih tua.. tapi... "adiq" sangat2lah tujuk eksen yea.....lau depan2 abang2 senior pijak semut pun tak mati.... sememangnya laa lelaki untuk perempuan dan perempuan untuk lelaki... tapi,tolong la behave yourself... geli aku nengok....wah2.. "adiq" ingat  "adiq" baik dgn abang2 senior tu   "adiq" rase dapat perhatian ke... tolong laa!!! berubah laaa......hmmmm~~~~~~

Tu je aku nak share..nanti aku sambung balik....hhehehehe...

Wsalam~~~~

No comments:

Post a Comment