Wednesday, January 12, 2011

Hari ini hari Khamis.....

Salam.........hai !

agak pelik kan tajuk blog saya hari ni kan..saja je.. mlm yang membosankan btul mlm nih...aduh...
amali parasit ptg kelmarin amat lah memeningkan..percubaan je..asyik salah je..huh ! bosan tol laa.. mmg serius aku tension buat amali filem darah tadi....kecian kat aku kan..hikhikhik..(@__@)...
 aku sememangnya dah give up btol2 lah mase buat amali tu..orang lain selamba dek je..aku,asyik basuh slaid,buat pas tu tak jadi..mmg lah bengang kan...adoyai tak pernah aku buat amali asyik tak jadi je....malang btol nasib aku....


Hah..aku ade satu lagi mau story morry nih..harap2 siapa yang tahu ini akan jadi rahsia kite jel lah yea..hihihhhi..
story ni mmg dah lama aku expect..akhirnya mmg realiti bukan fantasi..hahahhahaah.. mmg terbaik wok!!


nih.......ade satu mamat yang aku anti ler sekarang..anti ke??? anti laa jgk...dulu je lain cket...muahaha...mmg aku puas hati laa bile aku dapat tahu..ade ke si mamat nih buat fb menyamar sbg pompuan..bukan 1 tp bnyk lak tu..hampeh btol punye jantan...dah lah die sendiri posting atas wall fb dia...semata2 nak suruh "meks" die jeles..hahahhahaahahha..mmg lawak btol laa..dah lah posting pasal jiwang2... al-kononlah si pompuan tu tangkap leleh dgn dia,xbleh lupakan dia....adoyaii..dah lah semua member aku dia add...ape ke jadahnya....dia ade add aku nsib baik aku tak approve..selamat hidup aku..hiihihii...aku bukannya bodoh...xde mutual friends mmg ade menda pelik...huh! jgn main2 same aku....aku dah masak dgn perangai kau tu...hahahhaahah...sekarang ni dgr cerita dia gaduh ngn bestprem dia sbb terpecahkan rahsia dia dekat "meks" dia..haahhhaha..."meks" dia rase mesti mcm orang bodoh  kerana diperbodohkan oleh bf sendiri..kuang99.....!!!!

wahai si "mamat"...kalau lah kau dpt baca blog aku nih...sorry to say lah....kau takkan dapat memperbodohkan aku mcm kau perbodohkan kwn2 aku dan kwn2 kau.....sape kau tu nak menghukum orang lain...tolong cermin diri dulu...okey??? aku sememngya dah cermin hari2 lagi tau..tu aku sedar diri..xnak nak main tarik tali dgn kau...

ok laahhh...itu 2 story yg aku dapat share untuk mlm nih...hihhiii...whatever...im happy right now without love okey....!!

No comments:

Post a Comment