Saturday, November 13, 2010

Tanda tanya!!

hai!!!

ari ni kelas xda...waaaa!! bgn kol 9 trus mndi n bersiap nak g kelas,smpai je kolej..kelas pulak xde!! haishh!! malang betol,aku trus blik dgn zie g beli mknan utk lunch tgh hari...mse beli makanan ade jumpa mamat "maritim" bajet nk usha kteorang tp no way lah!! hahahahaahaah...

hah,ni tajuk tanda tanya ni nak tah sebab ape??? sebab aku now dalam mood ketakutan...aku xda buat salah pon,tapi mcam sedang di buru.....huwwaaaa!!! tkot sangat2 serius tau... dalam fb ade lah sorang mamat add aku stlh sekian lame terdetik aku nak approve dia walhal dia baru je ade 6 friends! aku tgk kat wall die ade profil aku dia buat link...adoyai..terus menggeletar lah aku!!! xmo,xmo,xmo!! aku cpt2 delete semua gmbar aku..

aku rase tindakan aku dah betol,aku takot ade orang yg berdendam ngn aku je...aku ni dah lah suke buat orang sakit hati..entahlah! aku redha je...tapi seboleh2 nya aku nak elak n nak lari.. k lah.... itu aje buat mse ni....

MOOD>>> "Ketakutan"

No comments:

Post a Comment