Saturday, November 13, 2010

apa nak jadi????

haishhhh... ape nk jadi ngn aku nih,semakin lame semakin nyanyuk..xmo,xmo,xmo!!!!!!! aku sering terlupa tau semenjak kebelakangan ni....


ni dah masuk 3x aku buat blog,blog yg sebelum ni aku lupa dan terlupa lagi...naik bosan dah..hhahaahah..kadang2 sakit jgk hati,lau banyak menda yang aku lupa alamatnya nak ade sakit nyanyuk lah!! lagi aku xmo....argh!!!!!!!!!! tensen2!!

hope,ni last blog aku....xmo dah buat yg baru....nek bosan dan menyampah pon ade tau..

k lah...daaaa...
tunggu coretan aku yg seterusnya..(^_^)

2 comments:

  1. same with me...
    da kat 5x wat blog.
    pastuh mls nk update..
    bila ade mood nk update lupe laks id n pasword..
    wakakka

    ReplyDelete
  2. hihihiihih...jomlah kite same2 ingt pasword kite lps ni..hhiihiihhihi

    ReplyDelete