Wednesday, November 24, 2010

Menyesal~~~~~~~~

salam....

aku menyesal sangat2! tertekan sangat2.... marah sangat2.... semuanya sangat2...... arghhh,,tak dapat aku nak kabarkan bagaimana perasaan aku sekarang... mmg moody lah! aku rasa xdapat nak terima kenyataan pom ade.... memang menyesal sangat2....... kenapalah aku bodoh sangat!!

kenapa?????????? please stay away from me this feeling,i cant through this situation....

aku xnak!!! aku xnak bercinta...............tolonglah,bukan aku nak melawan takdir tapi inilah perasaan aku sebenar.. aku xnak dilukai dan terluka....tapi apa nak buat,perasaan itu datang tanpa di duga..bila satu pergi,yg lain pulak datang.....arggghhhhh!!!!!!!!!! Ya Allah Kau berikanlah kekuatan kepadaku....aku tak sanggup untuk hadapi perasaan ini....

kenapa aku perlu menangis tanpa sebab,sesunguhnya aku sangat lemah bila berdepan dengan situasi ini...
im in broken heart right now....


hmmm,,k lah mau rehat sudah.... nanti aku story lagi yep apa kesudahan aku dengan dia......
aku perlukan rakan,sememanya rakan aku ada...but my heart always need him!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment