Friday, November 26, 2010

For The Rest Of My Life

hai!

hmmm..malam yang begitu sunyi....hanya bertemankan lagu dari maher zain...sejuk hati & tenang bila aku dengar...bnyk benar yg ade dlm kepala aku nih..tapi tak tercakap tak terluah...betul ke atau tak apa yang aku rase,ataupun ianya hanya mainan perasaan aku..

status fb dia membuatkan hati ku lagi bergelora....apakah itu....i cant think correctly right now...Damn!!! i need you...every time i close my eyes im just can see you....lallalalalla~~~~~~~

hahahahhahaha............ape yang aku mengarut ni....jue!! wake up please...dia xkan pilih perempuan mcm kau...so sedarkan lah diri tu sebelum di permalukan wahai diri dan perasaan...tariklah diri kau dari perasaan itu terus menhantui hidup kau....

cubalah ingat sejarah lalu yang pernah kau lukai...hmmm..aku akan bangkit malam ini..aku akan lupakan...lupakan tentang segalanya! sesungguhnya aku tak layak dengan dia...mcm pinang di belah 18 tripple2 lagi.......tunggu je lah jodoh kau...sesungguhnya suatu hari nanti kau akan jumpa jgk jodoh kau...Insyaallah!
(dalam mood menasihatkan diri sendiri)............

cinta yang aku cari cinta sejati bukan hanya cinta olok2...aku tak sanggup terluka,dilukai serta melukai....aku ingin sekali berubah...Ya Allah kau berikan lah aku peluang,petunjuk...........aku perlukan nur cahaya darimu....

jika dia jodohku..akan ku terima..jika bukan aku akan redha dan berserah kepadaMu Ya Allah.....amin!
Kau berikanlah petunjuk kepada hambaMu ini.......

~I NEED YOU~

No comments:

Post a Comment