Monday, November 15, 2010

MOODY!!

hai......

dgr tajuk pun dah seram kan,hihihihih....hari ni bnyk sngt yg  terjadi kat aku!!! peningt sngt2.. nk story pnjg gler tuh....so,aku sgt2 moody,mls nk layan ape yg berlaku di sekeliling aku! lantak kau lah... "malas"....

hmmmm,esok aku balik kampung,sebabnya al-maklumlah lusa hari raya haji! sgt best boleh mkn bnyk daging..hehehehhehe..xsbr2 tau,lbh2 lagi mak aku nk buat nasi mnyk...perghhhh!! lame xmkn nasi mnyk mak aku yg buat..original gitu...hahahaha..

ape2 pon aku paling xsuke sem nih.."bosan".....arghhhhh,benci aku kalau fikir bab2 kelas nih...whatever aku kena lawan perasaan nih....chaiyok2...!!!! you can do it!!! hahahahaaahah....

ape lg erk aku nak tulis?? bnyk lagi tau,tapi tngn aku xlarat dah nak taip...mata ni dah nk terlelap dah..haishhhh!! kacau line btol laaa....ape daaaaa....

oklah...aku nak ucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA"...... mkn daging mkn jgk tp jgn smpai tahap nak kena darah tinggi sdhlah....hihihihihi....

No comments:

Post a Comment