Wednesday, December 1, 2010

Teruskan atau Tidak....

Hai..!

Malam ni aku nak berstory pjg2 ckit laa..hihihi...dalam 2 hari nih ade cerita ok dan ofkos ade yg ko! huh,yang ko tu aku benci tau...

Dunia kan! wahh,mcm riak je kan aku..hahahha...bukan riak tapi sememangya duniawi dah mmg mcm tu...kenalah hadapi dengan redha..

hmm..mula2 nak cerita tentang remeo aku..romeo2...kdg2 aku rindu kat kau,kdg2 langsung tak! entahlah labu..ahhahahah.... miss you soo much!!

Romeo..bila saya tengok awk saya mcm di ats awan-awangan tau...nape awk saya mcm ni... mabuk cintakah aku?? romeo nape awk tgk saya macam tu yea?? romeo nape awk cakap ngn saya mcm tu erk?? romeo nape saya jd macam ni yea?? romeo awk sayang saya tak?? romeo awk suka saya tak?? romeo awk boleh tak jgn tinggalkan saya??

Hhmmm..romeo saya nak mintak sesuatu dengan awk leh tak??? Boleh tak cintakan saya dan bahagiakan saya... Andainya awk leh bace blog saya....saya sayang awk tau..tp saya percaya Qadar & Qadar yang Allah telah tentukan... sesungguhnya ajal,maut,pertemuan semuanya di tangan Tuhan kan..

mata pon dah ngtuk...xleh nak story bnyk2....adeh,esok nak blik kampung.....

MOOD>>> i need you MR LOVE

No comments:

Post a Comment