Monday, December 6, 2010

S.A.Y.A.M

Hai...

misteri kan tajuk tu..hahahahha...aku sayang kat sape erk??? hahahaha,ofkos la parents aku,kwan2 aku org di sekitar aku n especialy diri aku sendiri lah.... xde maknanya nak sayang kat orang yg tak sayang aku...
wah!!!!! sangat riak lagi....mmg tu kenyataan nye kak jah oi...hahhaha..(tetiba je name kak jah famous)..

esok,plannya nak g lepak kat mcd dgn kwn2 kolej nak buat kerja..almaklumlah kolej cuti..awal muharam tau...
salam maal hijrah yea....kite sambung balik story aku...hihihihi.... kerja tu ade 2 versi tau,,,kerja "bergalok" n kerja betul2....

Hmmm...di informkan Mr Romeo aku ade skali....sadis betul lau teringat kan dia...aku dah nekad tau nak lupakn dia dan melepaskan dia dari hidup aku... Serius!!!!!!!! tak main2 pun... sememangnya aku sedar sape aku...kan senang..xpayah nak emo2 sangat kan.. senang kerja... yang penting bukan jodoh aku lagi lah tu...belum sampai seru lagi..hahahahahah...

Mulai saat nih....aku nak senyum je lau orang tanya aku pasal bf tau...xmo layan......

                          

kan cantik tuh.....kahkahkah....jangan sampai orang cakap aku sewel sudah........
harap2 esok ade harapan serta sinar mentari yang menanti aku...moga2 ia akan berkekalan....~amin~

Tunggu esok tau............>>>>>>>>T.U.N.G.G.U!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment