Wednesday, December 8, 2010

Far Away....

Hai.... aku akan pergi jauh.


Itu saja yg mampu aku ungkapkan sekarang..bukan kerana terluka mahupun kecewa...tapi untuk membawa diri ini agar lebih tenang seperti sediakala tanpa kamo.. Hati ini kadang kala pedih melihat keberadaan kamo bila kita berhadapan... tak sanggup rasanya hati ingin mengalih pandangan mata ini... Bukan kerana membenci tapi ini adalah lebih baik... Aku tak pernah manyesal kerana ini adalah anugerah Allah kepada manusia.. Cinta,perasaa serta hati,ia adalah lumrah kehidupan...

Manusia memerlukan cinta..cinta pula memerlukan 2 hati agar ia dapat bersemadi..hati pula memerlukan kasih sayang...barulah itu dinamakan cinta sejati yang dianugerahkan oleh Allah s.w.t.... Hati perlu dijaga agar ia tidak dicemari dengan dusta,penipuan,serta pembohongan.

Awak..sememangnya saya bukan untuk awak dan awak juga bukan untuk saya... saya takkan memaksa awak dan awak juga tak memaksa saya...saya redha sekali dengan ketentuan Ilahi... Ia dapat memberi dan mengajar kita apa itu maknanya erti sebuah kehidupan.. saya akan melihat awak dari jauh je... saya janji dengan awak..
Kalau awak bace blog saya ni..ini semuanya adalah nukilan ikhlasa dari hati saya....saya berdoa agar awak dapat yang lebih baik dari saya.. saya dah penat dah wak...lari dari masa,lari dari orang,lari dari kenyataan...
sememangya saya dah lelah!!

Saya fikir ini adalah keputusan yang tepat wak...bukan terpaksa..saya dah pikir masak2....saya mintak maaf sangat2..tak da niat saya nak melukakan awak...tika ini saya sangat terluka sekali...payah untuk saya terima semua ini..dalam masa seminggu ia menjadi masalah yang paling rumit yang perlu saya hadapi...kita tak pernah merancang semua ini kan?? masa yang berlalu banyak mengajar saya.....

Perlu kah saya berbohong?? tapi hati ini kuat berkata-kata...kita harus menamatkan segalanya...saya pun pening,kita belum pun bermula tapi bagaimana ia berakhir begini.... mungkin salah saya.....

MAAFKAN SAYA.........

MOOD>>>> kecewa dengan diri sendiri.....

No comments:

Post a Comment