Saturday, February 19, 2011

Kembalikan lah diriku yang dulu..

salam...hai....

blog! aku rindu sama kamu kamu....bnyk yang ingin aku luahkan kepadamu...sehinnga tak terucap segalanya..
bnyk yang aku lalui dalam beberapa minggu ni....yang penting tak kan aku lupakan kenangan manis mlm itu...makin bertambah syg aku kepada dia..tapi apakan daya....dia bukan milik aku....bak kata pujangga...



"...Persahabatn yang telah terbina ibarat dua buah jambatan yang menghubungkan antara dua benua,jambatan itu akan terus kukuh jika ia sentiasa dibaiki oleh kedua-dua pihak..."
          

tapi....aku akan berpegang dengan madah pujangga ini...



"...Menyintai bukan memiliki..memiliki bukan bermakna menakluki...cinta itu memerlukan pengorbanan dan kesabaran..."
                 



dapatkah aku memiliki dia walhal dia sememangya bukan akan jadi milik aku...sesunggunya aku akan bersabar...betul....sukar untuk hadapi segala dugaan ini..tapi akan ku gagahi juga....mungkin ia hanya dugaan buat sementara waktu....moga2 ia akn berakhir dengan sebuah kegembiraan....


                                                 ~AMIN~

No comments:

Post a Comment