Thursday, February 10, 2011

Bila benci dalam sayang..

Salam..hai....

dah lama tak update blog ! xde mase yg sesuai lorh..busy je memanjang..hihihihi... mcm2 kejadian manis dan pahit berlaku dalam 2 minggu ni...tak terkata...

aku benci dia tapi dalam masa yg same aku sayang sngt2 dia...rindu masa yg lalu...nak balik masa lalu..btol kate kakak2 "R205" dulu..aku akn kembali bertaut dengan dia..tapi,aku je!!!!! bukan dia!!!!! dia mcm biase suka menggunakan peluang pada mase yg same... ya allah..kau bantulah aku untuk mengharungi segala dugaan mu ini...

cinta aku amat mendalam pada dia...tapi aku tetap ingin melihat dia bahagia....aku redha je dengan ketentuan yg telah ditetapkan....hanya tahun ni je aku bisa menggunakan masa yang ade untuk mengumpul semula kenangan2 lalu...hanya dia! begitu susah untuk lunturkan perasaan yang sudah lama bertakhta di dalam hati ini...

sememangnya dia bahagia! itu yang aku inginkan....walaupon hanya diri ini yang mengharapkan pengertian darimu,aku tetap menanti sehinngga hati ini betul2 dapat melupakan segala2nya tentang dia....insyaallah!! dalam sem ni,ni bulan yg terakhir dapat aku mengukirkan segala kenanagan dengan dia walaupun pahit sekali pon aku sanggup...agar,bila ketiadaan aku pada sem pendek nanti biar dia dapat rasa kehilangan aku...insyaallah...amin...

No comments:

Post a Comment